پرش به محتوا
خانه » وبلاگ » آموزش نصب برد همه کاره کولر گازی اسپیلت + فیلم

آموزش نصب برد همه کاره کولر گازی اسپیلت + فیلم

آموزش نصب برد همه کاره کولر گازی اسپیلت + فیلم آموزش تعمیرات کولر گازی را بصورت کامل در این مقاله مطالعه فرمایید.
این مقاله مدام در حال بروز شدن میباشد و اطلاعات بروز شده به این صفحه اضافه خواهد شد در زمینه برد همه کاره کولرهای گازی معمولی و اینورتر.
هنگامی که برد کولر گازی اسپلیت شما سوخته و قابل تعمیر نیست و یا مفقود شده است باید به فکر نصب برد همه کاره بیفتید.
این آموزش مختص تعمیرکاران کولر گازی میباشد و افراد غیر متخصص به هیچ عنوان اقدام به تعویض برد کولر گازی ننموده زیرا خسارت های مالی و جانی در پی خواهد داشت.

لطفا جهت نصب برد همه کاره در تهران و کرج با شماره ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲ تماس بگیرید

 

آموزش نصب برد همه کاره کولر گازی اسپیلت + فیلم

برد کولر گازی اسپیلت

معمولا برای فرمان دادن به کولر گازی اسپیلت از ریموت کنترل کولر گازی استفاده مینمائیم اما این ریموت کولر گازی اسپیلت بتنهائی نمیتواند برای ما کاری انجام بدهد و باید قطعه ای باشد برای فرمان گرفتن از ما و فرمان دادن به کولر گازی اسپیلت که این قطعه برد کولر گازی نام دارد.

جهت خرید ریموت کنترل کولر گازی برای برندهای مختلف میتوانید از صفحه این محصولات در سایت دیدن کنید.

انواع برد کولر گازی اسپیلت

معمولا برد کولر گازی بر اساس طراحی کولر اسپیلت،طراحی میشود و بطور کلی بردهای کولر گازی به دو نوع تقسیم میشوند

برد کولر گازی اسپیلت AC
برد کولر گازی اسپیلت DC

برای کولرهای معمولی قدیمی از برد معمولی یا AC استفاده میکنیم ولی برای کولر گازی گازی اینورتر معمولا از برد DC استفاده میکنیم.

مطالعه بیشتر:  کد خطاهای پکیج ایران رادیاتور|تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران

علت سوختن برد کولر گازی اسپیلت

معمولا عمده ترین دلیل سوختن بردهای کولر گازی را میتوان نوسانات برق شهر دانست که این نوسان میتواند هم افت ولتاژ باشد و هم افزایش ولتاژ برق شهر که باصطلاح دو فاز شدن برق نامیده میشود.اما گاهی اوقات بی احتیاطی تعمیرکار کولر گازی اسپیلت عامل سوختن برد میشود و گاهی هم اتصال سیمهای کولر گازی بدلیل داغ شدن بیش از حد سیمها دلیل سوختن برد کولر گازی میشود.

تعمیر برد کولر گازی اسپیلت

اکثر مواقع برد کولر گازی تعمیر میشود و هم بصرفه تر است و هم سیستم کولر تغییر نمیکند ولی گاهی اوقات بدلیل تعمیر نشدن برد کولر گازی در هنگام تعمیر کولر گازی سرویکار مجبور به تعویض برد کولر گازی با برد فابریک میشود و گاهی مجبور به استفاده از برد همه کاره کولر گازی میشود.

فیلم آموزش تعویض برد کولر گازی اسپیلت

 

برد همه کاره کولر گازی چیست؟

در مواردی که برد کولر گازی در بازار وجود ندارد و یا کلا برد کولر گازی مفقود میشود میتوانیم از بردی جایگزین به نام برد همه کاره استفاده نمائیم و قابل ذکر است این برد تنها برای کولر های گازی اسپیلت AC استفاده میشود و هنوز برای بردهای اینورتر چاره ای اندیشیده نشده .

نصب برد همه کاره کولر گازی

برای نصب برد همه کاره کولر گازی باید با تعمیرگاه مجاز کولر گازی با شماره ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲ تماس بگیریم تا در اسرع وقت تعمیرکار مجاز کولر گازی برای نصب برد همه کاره در محل ما حاضر شود .نقشه برق برد همه کاره در تصویر زیر بصورت واضح مشاهده میشود و نکته ای که قابل توجه است این برد تنها برای کولرهای گازی تکفاز ۲۲۰ تعبیه شده است .

مطالعه بیشتر:  اورلود چیست و علت اورلود کردن کمپرسور کولر گازی چیست؟

قیمت برد همه کاره کولر گازی

قیمت پائین این برد باعث شده که مشتری محترم نیز ترغیب به نصب و راه اندازی کولر گازی با برد همه کاره بشود و البته بدلیل موجود نبودن اکثر بردهای کولر گازی در بازار ما مجبور به این کار هم میشویم.

طریقه نصب برد همه کاره کولر گازی اسپیلت

خیلی راحت میتوانیم از روی نقشه برق برد همه کاره اینکار را انجام دهیم و تنها موردی که باید خیلی دقت شود نصب موتور فن داخلی است که گاهی اوقات بالاجبار این موتور تک دور میشود و گاهی اوقات هم موتور دمپر SWING نیز ممکن است دیگر حرکت نکند ولی انها مهم نیست مسئله اصلی ما راه اندازی کولر گازی اسپیلت است.

آموزش کامل نصب برد همه کاره کولر گازی اسپیلت + فیلم آموزش تعمیرات

آموزش نصب برد همه کاره کولر گازی اسپیلت + فیلم آموزش تعمیرات تخصصی کولر گازی به پایان رسید لطفا سوالات و نظرات خود را در انتهای همین مقاله درج نمایید تا ما پاسخگو باشیم.

لطفا جهت نصب برد همه کاره در تهران و کرج با شماره ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲ تماس بگیرید

دیدگاه ها

    1. با سلام قیمت برد مادر کولر گازی یا همان برد همه کاره بعلاوه دستمزد نصب برد همه کاره کولر گازی
      جهت نصب برد همه کاره کولر گازی در تهران با شماره ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲ تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *