پرش به محتوا
خانه » وبلاگ » آموزش تعمیر آبسردکن اداری |آموزش شارژ گاز آبسردکن اداری|تعمیرگاه آبسردکن

آموزش تعمیر آبسردکن اداری |آموزش شارژ گاز آبسردکن اداری|تعمیرگاه آبسردکن

تعمیرات آبسردکن اداری در تهران ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲

معمولا مشکلاتی که برای آبسردکن اداری پیش می آید دو مورد کلی است

آبسردکن آب را سرد نمیکند
آبسردکن اداری دوکاره آب را داغ نمیکند

علت اینکه آبسردکن آب را خنک نمیکند

معمولا هنگامی که آبسردکن دچار مشکل اساسی میشود تعمیرکار آبسردکن تا قبل از تست آبسردکن نمیتواند نظری در مورد مشکل آبسردکن بدهد.به تعدادی از این مشکلات اشاره میکنیم:

۱- آبسردکن نیاز به شارژ گاز دارد
۲- آبسردکن مشکل برقی دارد
۳- کمپرسور آبسردکن سوخته است
۴- کمپرسور آبسردکن مشکل رله ای دارد
۵- کیپ شدن فیلتر آبسردکن
۶- کیپ شدن لوله موئی آبسردکن



تعویض کمپرسور آبسردکن

تعمیرکار آبسردکن اداری قبل از اینکه اقدام به تعویض کمپرسور آبسردکن اداری بنماید باید رله کمپرسور آبسردکن و اورلود کمپرسور آبسردکن را بررسی نماید و بعد از اینکه از سالم بودن این دو قطعه مطمئن شد و از برقرای برق آبسردکن،اقدام به تعویض کمپرسور آبسردکن مینماید.
سرویسکار آبسردکن قبل از اینکه کمپرسور را از جای خودش خارج نماید حتما گاز آبسردکن را تخلیه نموده تا بتوانیم بوسیله دستگاه جوش کمپرسور را از مدار جدا کنیم.
بعد از اینکه کمپرسور آبسردکن را خارج کردیم قبل از اینکه کمپرسور جدید را نصب کنیم اقدام به تست کمپرسور آبسردکن مینمائیم و بعد از تست و جوشکاری کمپرسور آبسردکن اداری حتما فیلتر درایر آبسردکن را نیز تعویض میکنیم و در مرحله آخر اقدام به شارژ گاز آبسردکن مینمائیم.

شارژ گاز آبسردکن اداری

برای شارژ گاز آبسردکن حتما قبل از شارژ گاز حتما نوع مبرد را از روی پلاک آبسردکن خوانده و بر اساس نوع گاز مبرد را انتخاب میکنیم.قبل از شارژ مبرد به آبسردکن حتما وکیوم کردن آبسردکن فراموش نشود و بعد از عمل وکیوم اقدام به شارژ گاز مبرد نموده و مقدار گاز آبسردکن بستگی به نوع گاز دارد.شارژ گاز آبسردکن را باید کم کم و با حوصله انجام داد و از باز کردن کامل کپسول جدا خودداری نمائید زیرا کمپرسور زیر بار میماند.

مطالعه بیشتر:  نمایندگی نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی اسپلیت موراکو MORACO

ترموستات آبسردکن

آبسردکنهای اداری دو عدد ترموستات داشته که یکی از آنها جهت سیستم آبسرد و ترموستات بعدی جهت سیستم آبگرم مورد استفاده قرار میگیرد.

تعمیر آبسردکن در محل

معمولا برای تعمیر آبسردکن باید آبسردکن به تعمیرگاه مجاز آبسردکن منتقل شود تا بعد از تعمیر بمدت ۲۴ ساعت مورد تست قرار گرفته و بعد از اینکه تعمیرکار مجاز آبسردکن از سلامت دستگاه مطمئن شد با مشتری محترم تماس گرفته تا دستگاه را سالم تحویل بگیرد. در برخی از موارد خاص مانند تعویض شیر آبسردکن میتوان تعمیرکار را به محل اعزام نمود.

تعمیر فوری آبسردکن در تهران

گاهی اوقات برای تعمیر آبسردکن برخی از مشتریان محترم (مانند آموزشگاهها) خیلی عجله داشته و ما این وعده را به شما بدهیم که دستگاه شما حداقل ۸ ساعت و در بدترین شرایط تا ۷۲ ساعت بعد به شما سالم تحویل داده میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *