پرش به محتوا
خانه » وبلاگ » سرویس کولر گازی service air conditioner

سرویس کولر گازی service air conditioner

سرویس کولر گازی اسپیلت

معمولا دو نوع سرویس کولر گازی داریم:

سرویس ماهیانه کولر گازی
سرویس سالیانه کولر گازی

جهت سرویس ماهیانه,خود مصرف کننده تنها میتواند فیلترهای کولر گازی را باز کرده و با آب خالی شستشو داده و پس از خشک کردن مجددا فیلترها را داخل پنل کولر گازی قرار داده و درب را میبندد. جهت بازکردن قاب پنل کولر گازی هنگام سرویس کولر گازی,باید دو طرف قاب پنل را با دست گرفته و به سمت خودمان و سپس بالا کشیده تا باز شود.


جهت سرویس سالیانه کولر گازی با شماره ۴۴۲۳۹۷۴۱ تماس گرفته تا در اسرع وقت سرویسکار کولر گازی به محل کار و منزل شما مراجعه کند.سرویسکار مجاز کولر گازی با کارواش کندانسور کولر گازی را شستشو داده تا گرمای کندانسور در هنگام کارکرد کاملا تخلیه شود.

کاهش مصرف برق کولر گازی اسپیلت

اگر سرویس سالیانه کولر گازی بموقع انجام شود میتوانید کاهش مصرف برق کولر گازی را در قبوض برق مشاهده بفرمائید.البته قبل و بعد از سرویس کولر گازی,سرویسکار بوسیله آمپرمتر حتما میزان مصرف برق کولر گازی را کنترل میکند.

شارژ گاز کولر گازی اسپیلت بعد از سرویس

مهمترین کار بعد از سرویس کولر گازی ,تست گاز کولر گازی اسپیلت است ولی چرا معمولا بعد از سرویس باید کولر گازی را شارژ کنیم؟ علت این امر اتصالات کولر گازی اسپیلت است که معمولا از همین نقاط کمی نشتی گاز داریم.

باز کردن کولر گازی اسپلیت جهت سرویس

گاهی اوقات برای سرویس کندانسور کولر گازی و یا پنل کولر گازی ,سرویسکار باید گاز کولر گازی را جمع کرده و کولر گازی را باز میکند و بعد از سرویس مجددا در محل قبلی نصب,وکیوم و راه اندازی میکند.معمولا در جاهائی که امکان شستشوی کندانسور در محل خود وجود ندارد (مانند بالای تابلو برق,داخل تابلو مغازه و…) از این روش استفاده میشود.


شرکت آرمان تهویه با کادری مجرب آماده ارائه خدمات سرویس کولر گازی به کلیه برندها با اولویت برندهای زیر در کلیه نقاط تهران میباشد.

سرویس کولر گازی ال جی
سرویس کولر گازی سامسونگ
سرویس کولر گازی جنرال
سرویس کولر گازی اجنرال
سرویس کولر گازی توشیبا
سرویس کولر گازی تراست
سرویس کولر گازی هیتاچی
سرویس کولر گازی گری
سرویس کولر گازی میتسوبیشی

سرویس فوری کولر گازی اتاق سرور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل