پرش به محتوا
خانه » وبلاگ » نمایندگی نصب و راه اندازی کولر گازی وستل VESTEL

نمایندگی نصب و راه اندازی کولر گازی وستل VESTEL

نصب کولرگازی اسپیلت وستل VESTEL

برای نصب اسپیلت وستل VESTEL حتما با مرکز خدمات کولرگازی وستل VESTELدر تهران تماس بگیرید تا نصاب مجاز کولرگازی وستل در اسرع وقت در محل مورد نظر شما حاضر شود و با نصب استاندارد کولرگازی وستل VESTEL در کاهش مصرف برق کولرگازی وستل شما موثر باشد.

اصول نصب کولرگازی وستل VESTEL

نصاب اسپیلت وستل VESTEL با گذراندن دوره های تخصصی نصب کولرگازی کلیه اصول نصب کولرگازی وستل را میداند با هم به تعدادی از این اصول اشاره مینماییم:

نکات مهمی که باید در هنگام نصب واحد داخلی کولرگازی رعایت نماییم:

محل استقرار مناسب با توجه به شکل فیزیکی و شرایط کاربردی محیط:

۱) برای انتخاب محل نصب واحد داخلی کولرگازی وستل VESTEL حتماً باید به مواردی همچون محل استقرار درب اتاق، محل نشستن کاربران محیط، محل استقرار موانع موجود در محیط و… توجه گردد.

۲) نکته بسیار مهمی که باید در نصب واحد داخلی کولرگازی وستل VESTEL رعایت گردد تراز بودن آن می‌باشد، باید توجه کنیم که جهت تخلیه آب اضافی (آب ناشی از تقطیر) شیب مورد نیاز در داخل پنل کولرگازی اسپیلت لحاظ شده است.

۳) برای اتصال پلیت به دیوار حتماً می‌بایست از پیچ و رول‌پلاک مناسب استفاده نمود،‌ همچنین با توجه به متغیر بودن وزن پنل به تعداد متفاوتی پیچ و رول‌پلاک احتیاج می‌باشد.

۴) مهار نمودن لوله Drain به بهترین شکل ممکن، انجام شود. در مواردی که پمپ Drain نداریم به هیچ وجه نباید لوله Drain رو به بالا حرکت نماید.

۵)پس از نصب واحد داخلی کولرگازی وستل VESTEL و اتصال لوله Drain حتماً تست تخلیه آب انجام پذیرد.

رعایت فواصل جانبی و ارتفاع استاندارد نصب کولرگازی :

۱) واحد داخلی باید از سقف بین ۱۰ تا ۳۰ سانتی‌متر فاصله داشته باشد و فاصله از دیوار کناری ۳۰سانتی‌متر باشد. حداکثر فاصلۀ دستگاه از کف ۲٫۳ متر می‌باشد.‌ توجه شود! در مورد سیستم‌های Art Cool حداقل فاصله‌ای که باید از دیوار کنار در نظر گرفته شود ۵۰ سانتی‌متر می‌باشد. ۲) واحد داخلی حد‌الامکان در وسط دیوار نصب گردد تا در پرتاب باد و پوشش دادن کل محیط بازده بالاتری داشته باشد.

دقت،ابتکار و ظرافت:

در کنار رعایت نکات فنی نصب، باید ظرافت و دقت بالایی وجود داشته باشد.

آموزش اصول لوله‌کشی کولرگازی اسپیلت وستل VESTEL

۱) در صورت امکان مسیر لوله‌کشی کولرگازی وستل VESTEL صاف و مستقیم باشد.

۲) لوله‌ها می‌بایست از محل اتصال واحد داخلی تا واحد بیرونی به‌طور کامل عایق شده باشد. توجه شود که لوله‌های کولرگازی وستل VESTEL هر یک بصورت جداگانه باید عایق گردند.

۳) در هنگام اتصال عایق‌ها به یکدیگر حتماً از چسب مخصوص عایق استفاده شود و به هیچ وجه از لنت برق استفاده نگردد،چون باعث از بین رفتن قطر مناسب عایق می‌گردد. لوله و عایق را درون پرایمر قرار دهید.

۴) دقت شود همواره طول و ارتفاع مجاز لوله‌کشی کولرگازی اسپیلت وستل VESTEL با توجه به ظرفیت دستگاه لحاظ گردد (رعایت حداقل و حداکثر طول لوله‌کشی طبق سرویس منوال).

۵) هر گاه بخواهیم دو لوله از یک سایز را بهم متصل نماییم بهترین حالت استفاده از جوشکاری نقره می‌باشد.‌دقت شود، برای بالا‌بردن کیفیت جوش و استفاده از حداقل سیم‌های نقره، پیش گرمایش مناسبی انجام پذیرد.

۶) لوله‌کشی زیر کار کولرگازی اسپیلت،قبل از نصب در ساختمان‌هایی که در مراحل ابتدایی ساخت می‌باشند باید به نحوی صورت پذیرد که در صورت بروز مشکل پس از نصب امکان تعمیر یا تعویض وجود داشته باشد. (توجه گردد در چنین مواردی لوله کشی Drain نیز صورت می‌پذیرد.)

راهنمای اتصال لوله‌های کولر گازی وستل VESTEL

حفظ حالت خلأ در سیکل‌های تبرید نقش عمده‌ای در کیفیت کاری سیکل و انتقال انرژی از سیکل به محیط و بلعکس را دارد. لذا عدم دقت در جوش و عدم رعایت استاندارد در فواصل اتصالات نری- مادگی باعث ایجاد سوراخ شده که این پدیده منجر به کارائی نامناسب دستگاه می‌شود.

پیشنهاد می‌شود برای این کار به اندازه قطر لوله سر لوله گشاد شود که استحکام بیشتری در محل جوش داشته باشیم.

برای اینکه یک اتصال صحیح داشته باشیم، باید ابتدا مقدار دقیق فاصله بین واحد داخلی و واحد بیرونی را اندازه بگیریم. اندازه‌گیری دقیق به این خاطر است که در صورت کوتاه بودن لوله از جوش احتمالی برای افزایش طول لوله جلوگیری کنیم و برای این منظور پیشنهاد می‌شود که به میزان نیم متر لوله‌ها را از اندازه طول بین واحد داخلی کولرگازی وستل و واحد بیرونی کولرگازی وستل بیشتر بگیرید.

نحوه بریدن لوله می‌باید به این صورت باشد که سطح بریده شده لوله مسی کاملاً تراز باشد و هیچ گونه شیبی نداشته باشد.

 

سطح بریده شده لوله و محور لوله باید زاویه ۹۰درجه داشته باشند‌و بعد از بریدن لوله حتماً باید به وسیله درپوش پلاستیکی لوله مسدود گردد.

از بکار بردن چسب نواری و خم کردن لوله پرهیز شود.

برای اتصال لوله‌ها به واحد بیرونی کولرگازی وستل VESTEL باید ابتدا سر یکی از لوله‌ها پرچ شود. این میزان طول به حسب قطربیرونی لوله در جدول نمایش داده شده است.

نصب واحد بیرونی کولرگازی وستل VESTEL

۱) انتخاب محل مناسب برای قرار دادن واحد بیرونی کولرگازی اسپیلت وستل VESTEL و رعایت نمودن فواصل استاندارد از طرفین، جهت دسترسی آسان و سرویس دستگاه ( مطابق شکل زیر).

 

۲) توجه گردد واحد بیرونی کولرگازی وستل VESTEL باید حتماً بصورت تراز قرار گیرد.

۳) قرار دادن لرزه‌گیرها و بستن پیچ و مهره‌های پایه به شکل صحیح و کامل انجام شود.

۴) باید به این نکته توجه شود که واحد بیرونی حتماً در محیط باز قرار گیرد.

۵) جمع کردن کابل رابط دستگاه همراه با لوله‌ها تا از آسیب دیدگی احتمالی جلوگیری گردد.

 

شارژ گاز کولرگازی اسپیلت وستل VESTEL

معمولا هنگامی که کولرگازی وستل VESTEL باد گرم میزند مشکل از گاز دستگاه کولرگازی است که در این هنگام حتما اقدام به خاموش کردن کولرگازی نموده و با تماس با تعمیرگاه مجاز کولرگازی وستل VESTEL درخواست تعمیرکار فوری کولرگازی وستل نمایید.
تعمیرکار مجاز اسپیلت وستل VESTEL قبل از شارژ گاز کولرگازی وستل VESTEL ابتدا مشکل را بررسی نموده و قبل از شارژ گاز کولر وستل VESTEL در صورت زیاد بودن نشتی گاز کولرگازی ،اقدام به رفع نشتی کولرگازی وستل VESTEL مینماید و سپس وکیوم کولرگازی وستل VESTEL را انجام داده و بعد اقدام به شارژ گاز مینماید.

انواع شارژ گاز را میتوان به دو دسته تقسیم نمود:

۱- شارژ گاز کامل کولرگازی وستل VESTEL
۲- شارژ گاز تکمیلی کولرگازی وستل VESTEL

که در مورد دوم بدلیل کم بودن نشتی کولرگازی اقدام به اضافه کردن مقداری گاز به دستگاه مینماییم.

فروش ریموت کنترل کولرگازی وستل vestel

شرکت آرمان تهویه فروشنده ریموت کنترل اسپیلت وستل vestel و کلیه برندهای کولرگازی میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل